| Forfatter |
|
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 29 November 2008 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Er der nogen, der kender priser på hornmanufakturs priser på deres over-godyl-lækre højttalere? Link til hornmanufakturMvh.
|
| Til top |
|
| |
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 30 November 2008 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækre højttalere du har fundet der virious, priser ved jeg ikke noget om, men jeg er helt klart forelsket i åben baffelkonstruktionen ved navn Janus. 
Et par af deres konstruktioner er bestykket med Coral fuldtoner, som de åbentbart har fundet muligheder for at renovere ...det er da ret specielt. 
http://www.hornmanufaktur.at/de/products/janus.html

|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 November 2008 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uden tvivl... prisen er nok også derefter, men kunne da være spændende at vide lidt mere om! Hvis nogen ligger inde med andre links til hornhøjttalere eller spændende fuldtoner, vil jeg også gerne høre om det
|
| Til top |
|
| |
Øvbøv Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 30 November 2008 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej... Fedt link....Har aldrig rigtigt tænk den filosifi der ligger gemt bag dette firmas facader. Kunne være man skulle gøre det og så prøve sig frem selv......  Kunne være sjovt, at bygge sin egen højtaler....waf eller ej  Har for sjov googlet en lille halv time.... Kunne intet finde om priser eller noget der lignede det
__________________ Har ingen forstand, viden eller noget der minder om det....Men jeg har indrømmet det :-)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 November 2008 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, jeg måtte bide i det sure æwle og skrive en mail... vender tilbage, når jeg hører noget fra dem ang. priser mv. Jeg ved der findes en del spændende fuldtone- og hornkonstruktioner i udlandet, men kan dælme ikke huske nogen links  Så hvis ligger inde med noget, så tøv ikke med at poste dem. Mvh.
|
| Til top |
|
| |
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 30 November 2008 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 December 2008 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her kommer et styks prisliste:
Classica Piccolo (HM)* 3800,- Allegro (HM) 4400,- Presto II (HM) 5100,- Cantabile (Coral)** 7600,- Janus (Coral) 9200,- Akusmatik A80 (HM) &n bsp; 2300,- A100 (AER)*** 5500,- A300 (AER) & nbsp; 8600,- Rondo (Supertweeter) 1200,-
Priserne er naturligvis i euro og der skal betales ekstra for anden finish.
Slet ikke så galt som jeg havde forventet!!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Øvbøv Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
virious skrev:
Her kommer et styks prisliste:
Classica Piccolo (HM)* 3800,- Allegro (HM) 4400,- Presto II (HM) 5100,- Cantabile (Coral)** 7600,- Janus (Coral) 9200,- Akusmatik A80 (HM) &a mp;n bsp; 2300,- A100 (AER)*** 5500,- A300 (AER) & amp; nbsp; 8600,- Rondo (Supertweeter) 1200,-
Priserne er naturligvis i euro og der skal betales ekstra for anden finish.
Slet ikke så galt som jeg havde forventet!!
Mvh.
|
|
|
Hej...Der kom du mig i forkøbet.... Skal lige siges det er tilbuds priser da de flytter til en anden by. Men ja...det ser fornuftigt ud __________________ Har ingen forstand, viden eller noget der minder om det....Men jeg har indrømmet det :-)
|
| Til top |
|
| |
Øvbøv Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2008 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa..... Fik en mail retur fra dem fra Hornmanufaktur I have a special offer for you: 1 pair of PICCOLO, Cherry, ex demo € 2500,- plus transport (about € 170,- - € 200,-, depending on delivering-adress) Så hvis nogen mener de vil have sådan et par er det vel bare, at skrive til dem
__________________ Har ingen forstand, viden eller noget der minder om det....Men jeg har indrømmet det :-)
|
| Til top |
|
| |