Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 21:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Nye højtalere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
alf_17
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 05 December 2008 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg går og vil til og investere i noget lyd til mit TV i soveværelset. Da jeg allerede har et surround setup i stuen, er jeg kun på udkig efter et stereo setup. Det skal som sagt bruges til tv, men det kan nok ikke undgåes at der bliver smidt nok rock/pop på en gang i mellem (specielt hvis man ligger under dynen i den kolde vintertid).
Men jeg vil selvfølgelig ud og lytte lidt til nogle højtalere, det skal helst være standerhøjtalere.
Har bestemt mig for jeg skal have lyttet lidt på Dali Ikon 2 og B&W DM685, men er der andet i den prisklasse (max 2500kr pr stk) jeg skal lytte til? (helst i nærheden af Aalborg)
Mht forstærker har jeg sat ca. 3000kr af, og overvejer noget NAD C325BEE eller måske en Marantz, hvis ikke der er nogle er jer der har nogle geniale forslag?
Til top Vis alf_17's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alf_17 Besøg alf_17's Websted

Pengzi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 13 December 2008 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Ved ikke om du allerede har købt dine kompakte højtalere til soveværelsen. Hvis ikke, vil jeg godt anbefale et par Dali Ikon 1, de har iflg. min erfaring et godt tag om musik og tale. Alternativ kan være Dali on-wall, som måske blive nemmere at placere/opsætte. Har du lidt større budget, kan du også lytte til et par B&W CM1, de synes jeg er nogle smukke højtalere. Det vigtigste er dog at tage ned til butikken, hvor du vil købe dine højtalere og lytte og lytte... :-)

Til top Vis Pengzi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pengzi

yossi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 13 December 2008 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

pga de skal bruges til tv vil dali være godt da de er meget lyse i lyden.. men da du så siger at du nok vil komme til og høre noget musik osse så vil jeg straks sige at B&W er det bedste køb.. og især CM1 er rigtig lækre højtalere.. og så med en marantz forstærker blir det ikke meget bedre..
Til top Vis yossi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af yossi

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes