| Forfatter |
|
Eltax-Man Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum


Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Eltax-Man Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm.. ok ... jeg syntes bare de er lige dyrer nok kunne i give et forslag i den lidt mere pris billige ende der ikke går på kompromi med kvaliteten og lyden :-)
__________________ Vi skal have noget mere SKUM!!!
|
| Til top |
|
| |
Eltax-Man Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum


Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eltax-Man skrev:
| hmm.. ok ... jeg syntes bare de er lige dyrer nok kunne i give et forslag i den lidt mere pris billige ende der ikke går på kompromi med kvaliteten og lyden :-) |
|
|
Jo, men husk at omregne prisen i svenske kroner. det giver ca. 9300 DK
|
| Til top |
|
| |
aceh Forum Bruger


Bruger siden: 09 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 463
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som Eltax-mand skal du have disse:

De er super gode til prisen ca. 500,- kr/sæt.
Aceh
|
| Til top |
|
| |
aceh Forum Bruger


Bruger siden: 09 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 463
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men med ovenstående bliver du nok nød til også at opgradere dine fronter .
Aceh.
|
| Til top |
|
| |
Eltax-Man Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
bwaaaa nej jeg kan ikke lide eltax mere har bare ikke fået lavet mit navn om ... jeg er nu Helt vild med DAli og burede kalde mig for DALI - MAN.....så det ender jo nok med jeg sætte concept 1 op som baghøjtalerer
__________________ Vi skal have noget mere SKUM!!!
|
| Til top |
|
| |
vibe Forum Bruger


Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 747
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
aceh skrev:
|
Som Eltax-mand skal du have disse:
De er super gode til prisen ca. 500,- kr/sæt.
Aceh
|
|
|
hvor finder du dem til 500 kr/sæt ? jeg kan kun finde dem til 350 kr/stk i fona.
de får godt nok mange rosende ord med på vejen.
mvh __________________ setup:
cd-afspiller: rotel rcd-06
forstærker: rega brio3
højttaler: audio note az-one
diverse diy: tabaq kvartbølge højttaler, festival anlæg
|
| Til top |
|
| |
aceh Forum Bruger


Bruger siden: 09 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 463
|
| Sendt: 26 December 2008 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
hvor finder du dem til 500 kr/sæt ? jeg kan kun finde dem til 350 kr/stk i fona.
de får godt nok mange rosende ord med på vejen.
mvh
[/QUOTE]
Føtex og Bilka har dem engang i mellem til 500,- kr. for et sæt.
Jeg fandt mine på bud i Føtex til 250,- kr/sæt .
Aceh
|
| Til top |
|
| |
vibe Forum Bruger


Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 747
|
| Sendt: 26 December 2008 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
aceh skrev:
|
Føtex og Bilka har dem engang i mellem til 500,- kr. for et sæt.
Jeg fandt mine på bud i Føtex til 250,- kr/sæt .
Aceh
|
|
|
det var godt nok billigt. tak for tippet.
mvh __________________ setup:
cd-afspiller: rotel rcd-06
forstærker: rega brio3
højttaler: audio note az-one
diverse diy: tabaq kvartbølge højttaler, festival anlæg
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 26 December 2008 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
aceh skrev:
|
Som Eltax-mand skal du have disse:

De er super gode til prisen ca. 500,- kr/sæt.
Aceh
|
|
|
Kunne ikke være mere enig. De er super til prisen og i mine ører også til flere gange prisen.
Jeg bruger dem som baghøjttalere i et 7.1 setup.
Jeg gav 250.- pr. sæt for de sidste jeg købte. 
Her er mine iøvrigt, beklager det julede.

|
| Til top |
|
| |