Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 20:49   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: B&W XT4 plus B&W XTC:Vuderes tilvidersalg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Henrik 1307
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 December 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 109
Sendt: 25 December 2008 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

B&W XT4 , måske plus B&W XTC

Er det noget man kan komme af med 2nd hand, da jeg måske er blevet tilbudt et sæt af disse..

Og hvad skulle en fair for alle Pris være , de er 1 år gamle der er en lille risse på siden af den ene stander , men ellers er de i rigtigt god stand... ingen org kasser... og med kviteringer fra uk, hvor de er købt for 1900£ ca plus det en C koster oveni hvis jeg får den med osse..... der er B&W garenti på dem lige som med Kef...


NYpris herjhjemme er 20k plus 6k for center'

Er der købsgrundlag , mon jeg kan skyde disse af nemt... eller skal jeg lige holde mig tilbage lidt...
Til top Vis Henrik 1307's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik 1307
 
Peter VTEC
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 439
Sendt: 25 December 2008 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Hej Henrik.

Jeg kunne godt være interreseret i dem, vil du fortælle lidt mere om dem, hvad farve er de i ?

Evt. skriv Privat besked til mig.



__________________
Mmmm VTEC!
Til top Vis Peter VTEC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter VTEC Besøg Peter VTEC's Websted
 
Henrik 1307
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 December 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 109
Sendt: 25 December 2008 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

højglans aluminium sort...

Hvad ville dig bud på dem være hvis det var... på sættet eller kun gulv højtalerne

Pm sent til dig.
Til top Vis Henrik 1307's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik 1307
 
Peter VTEC
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 439
Sendt: 25 December 2008 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

Okay, jeg eftersøger nemlig nogle i poleret aluminium (ligesom B&O)

Jeg kunne dog stadigvæk godt være interesseret i dine, det med prisen er måske lidt svært lige umiddelbart at give et bud på uden at have set og hørt dem. Jeg ved Hifiklubben holder oprydningssalg for tiden bla. med XT4 hvor priserne starter ved 14k for et sæt demomodeller, du kan se det på www.hifiklubben.dk.

Hvad ligger du selv i omegnen af mht. pris på XT4 alene?

Edit. svare på PM



__________________
Mmmm VTEC!
Til top Vis Peter VTEC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter VTEC Besøg Peter VTEC's Websted
 
Henrik 1307
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 December 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 109
Sendt: 25 December 2008 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  

De er ikke solgt endnu...

Henrik
Til top Vis Henrik 1307's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik 1307
 
Henrik 1307
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 December 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 109
Sendt: 26 December 2008 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

De er solgt....

Takker for indlægene
Til top Vis Henrik 1307's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik 1307
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes