| Sendt: 27 December 2008 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rep. af slavebas B&O RL60
Jep som står.
Har fået sådan et sæt i meget fin stand.
Men "slave enheden" er helt opløst ......
Findes der rep. sæt/udskiftnings enheder til disse?
Mvh. Martin __________________ Mvh. Martin
|