| Sendt: 27 December 2008 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du vil sikkert ikke mærke nogen forskel, jeg har prøvet med så mange NAD der har samme mulighed og jeg har svært ved at høre at der skulle blive en smule mere effekt hvis dine højtalere er på 6-8 ohm og du stiller den i 8 ohm.
Stil den i 4 ohm så er du altid sikker, en 6 ohm´s højtaler behøver ikke altid at være på 6 ohm, den kan nemt under afspilning have et dyk ned til 4 ohm og så står din receiver jo rigtigt ved at lade den stå i 4 ohm.
__________________ NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
|