| Sendt: 27 December 2008 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er de med gummiophæng er det ikke længere Snell men noget DIY.....
De rigtige skumophæng er vist svære at skaffe og så skæres der hjørner....men originale reservedelssæt kan vist stadig skaffes hos Snell? __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|