Bruger siden: 15 December 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 23
Sendt: 27 December 2008 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg har fået en USB-grammofon (DJP-104USB - http://www.monacor.dk/produkter/proflyd-pladespiller/vnr/212160/),
som jeg mangler et højtaleranlæg til. Det skal kunne passe ind i en
reol og behøver ikke at være særlig dyrt. Gerne i prisklassen 300-600
kr. Har I nogle forslag til et anlæg, der passer til min grammofon? :)
Det kan fås i enhver velassorteret computer bustik. Det er muligt at du også skal bruge en phono - > minijack adapter hvis den ikke følger med. Den koster heller ikke særligt meget.
Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
Sendt: 28 December 2008 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
Jeg har ikke selv hørt dem, men Eltax Monitor III skulle være fantastiske til prisen. Jeg køber snart nogle, da jeg bliver nødt til at høre om de virkelig lever op til deres rygte.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum