| Forfatter |
|
audia6turbo Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 279
|
| Sendt: 06 Februar 2009 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen som har en fornemmelse af hvad Dali mega line højtallere sælges for brugte, de har jo trods alt nogle år på bagen men er dyre ved jeg men hvor dyr ca, afhænger selvfølgelig af alder også
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 06 Februar 2009 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er et nyere / billigere alternativ efter samme læst, blot til info og inspiration 
http://www.positive-feedback.com/Issue41/ls6.htm
http://av123.com/component/page,shop.product_details/flypage ,shop.flypage/product_id,128/category_id,36/manufacturer_id, 0/option,com_virtuemart/Itemid,37/
http://av123.com/component/page,shop.product_details/flypage ,shop.flypage/product_id,185/category_id,36/manufacturer_id, 0/option,com_virtuemart/Itemid,37/
|
| Til top |
|
| |
audia6turbo Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Februar 2009 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da op hvor fedt. er det nogle højtallere du kender til TRX850  , ja de bliver nok ikke solgt i Dk og er nok også dyre
|
| Til top |
|
| |
Nygaard Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 06 Februar 2009 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
audia6turbo skrev:
Hold da op hvor fedt. er det nogle højtallere du kender til TRX850 , ja de bliver nok ikke solgt i Dk og er nok også dyre |
|
|
35.000DKR (læg dertil told/moms, hvis du er til dén slags  ) er da væsentligt billigere, end de 260.000 man må slippe for et sæt MegaLine. Jeg tror ikke umiddelbart at LS9 kan hamle op med MegaLine, som er en oplevelse i en klasse for sig. Men til gengæld er den nok et noget bedre køb til pengene, samt man kan slippe for den fæle finish MegaLine er lavet i, der til forveksling ligner de imiterede træpaneler der sidder i en Skoda Superb  __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 06 Februar 2009 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
audia6turbo skrev:
Hold da op hvor fedt. er det nogle højtallere du kender til TRX850 , ja de bliver nok ikke solgt i Dk og er nok også dyre |
|
|
Nix, kender dem ikke ud over den anmeldelse af 6'eren jeg linker til samt at firmaet generelt leverer helt ekseptionel god value for money... Siden du skriver, at de nok også er dyre tyder det ikke på, at du har set priserne i links? $4499 pr sæt for 6'erne og $ 5995 pr sæt for 9'erne. Dertil lidt til tolderen som ''predator'' er inde på...
|
| Til top |
|
| |
audia6turbo Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Februar 2009 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK. jeg har lige fisket en gammel årbog af Hifi Revyen frem fra 97 og der er megaline også i og her koster de 50.000 kr stk så de må da kommet ned i pris på de ældre moeller og ang finis så syntes jeg nu at de er flotte kan godt se at de har fået et hug opaf i pris siden 97, mener bare ikke at de koster 260 k men 130 tusinde fra ny nu og prisen er for et sæt, også bare noget jeg tror mht prisen
|
| Til top |
|
| |
audia6turbo Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Februar 2009 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|