| Forfatter |
|
CAPS Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 16 Marts 2009 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hello there
Er der nogen af jer der ude som ved hvilke , forstærker Dynaudio bruger når de udvikler
deres højtalere. ( færdige systemer)
MVH. Caps
|
| Til top |
|
| |
CAPS Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hello there
Er der nogen af jer som har besøgt en ht. fabrik og evt. set , hvad de bruger at forstærker mm.
når de udvikler de højtaler , som vi almindelige senere kan købe i forskellige HI-Fi shop´s
det kunne da være ret spændende at høre noget om hvor dyrt , billigt deres grej er.
MVH. Caps
|
| Til top |
|
| |
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
CAPS skrev:
|
Hello there
Er der nogen af jer der ude som ved hvilke , forstærker Dynaudio bruger når de udvikler
deres højtalere. ( færdige systemer)
MVH. Caps
|
|
|
De bruger deres egen Arbiter forstærker-sæt. Og hvis ikke lige det siger dig noget, så er det en kæmpe kleppert! Om de har andet ved jeg ikke, men jeg ved at de har et sæt til udvikling stående i Skanderborg.
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps og de er rimelig vilde  Vidst noget med at der kun er blevet solgt 20-25 sæt, men vidst også til en pris på den forkerte side af en mil.. Der er et fint billede af det lille koneanlæg her:
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Robert Clasen Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
OMG Det ligner noget fra 70'erne!
|
| Til top |
|
| |
Søren84 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 04 Juni 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 249
|
| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Jeps og de er rimelig vilde Vidst noget med at der kun er blevet solgt 20-25 sæt, men vidst også til en pris på den
forkerte side af en mil.. Der er et fint billede af det lille koneanlæg her:
|
|
|
Det ser jo vildt ud. Hvad er hvad - hører en af de to store tingester med til hver af de små grå..? Det er måske strømforsyningen..
|
| Til top |
|
| |
Luggelaj Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ligner noget fra Star Wars episode V!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søren84 skrev:
Rune|WildChild skrev:
Jeps og de er rimelig vilde Vidst noget med at der kun er blevet solgt 20-25 sæt, men vidst også til en pris på den
forkerte side af en mil.. Der er et fint billede af det lille koneanlæg her:
|
|
|
Det ser jo vildt ud. Hvad er hvad - hører en af de to store tingester med til hver af de små grå..? Det er måske strømforsyningen.. |
|
|
Det er ægte dual mono opbygning, så det du ser er to "små" grå forforstærkere og to store mono blokke, på den måde forstyrer signalerne på ingen måde hinanden og du får en fuldstændig seperat behandling af hver kanal, det er virkelig imponerende sager det her  Lige før Dali Gravity/Daner, kommer til at ligne et lille uskyldigt, vandkæmmet skolebarn  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bortset fra det her monster, ynder Dynaudio også at bruge McIntosh produkter, jeg ved ikke om de bruger dem i udviklingen, men de gør flittigt brug af dem til demonstrationer i hvert fald...
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
malkris Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 178
|
| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bortset fra det, er der så nogle der har gode/dårlige erfaringer med at drive Dynaudio. Jeg bruger en Holfi Integra 8 til at drive Focus 140. Det fungerer ok, men jeg ved også at det kan gøres bedre. En gammel Rega Mira (2. version) har jeg også prøvet. Den var lige klejn nok, eller også er de bare ikke bedste venner.
Hvad er jeres erfaringer?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Marts 2009 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
malkris skrev:
Bortset fra det, er der så nogle der har gode/dårlige erfaringer med at drive Dynaudio. Jeg bruger en Holfi Integra 8 til at drive Focus 140. Det fungerer ok, men jeg ved også at det kan gøres bedre. En gammel Rega Mira (2. version) har jeg også prøvet. Den var lige klejn nok, eller også er de bare ikke bedste venner.
Hvad er jeres erfaringer?
|
|
|
Kig på mit setup  Har selv 140'eren og bruger Mira3, det funker rigtig godt, Elicit ligeså.. Ellers er Bladelius Tyr/Thor et godt match.. Nogen synes også at Nad M3, er lækker lækker, har ikke selv hørt det, men kunne godt forestille mig det.. Derudover er der mange i TP der er vilde med at sætte Musical Fidelity foran, det synes jeg dog overhovedet ikke matcher, men det er jo smag og behag  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |