Bruger siden: 04 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 124
Sendt: 19 Marts 2009 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
hej er der mon nogen der har clipsch r82 / r83 modellen og kan fortælle om det er en højtaler i mellemklassen eller lidt over. overvejer at købe nye højtalere og så et billede samt nogle specs. af dem. skal bruges til surround og til stereo. det ser ud som de kan spille højt ifl. følsomheden
Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
Sendt: 19 Marts 2009 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
Hey
http://www.topsoundhifi.dk/?layout=1 sælger Klipsch, men den største de har i programmet pt er RF35, men dem kunne du jo evt lytte til først og se om især tractrix hornet falder i den smag..
Hvilken klasse disse højttalere ligger i ved jeg ski ikke, det kan du kun selv lytte dig frem til..
__________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
Bruger siden: 06 December 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 801
Sendt: 19 Marts 2009 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
RF-83 er en klasse over RF-82. Mellem disse ligger RF-63. Hvis du hopper på Klipsch vognen, vil jeg anbefale dig at holde dig til 63 eller 83. Jeg har haft nogle RF-63, som jeg var supertilfreds med.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum