| Sendt: 03 April 2009 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eftersom jeg har nææsten hele concept serien vil jeg selvfølgelig anbefale den. Specielt til højt musik og store eksplosioner i film.
Jeg har ikke hørt B&W`erne, men tror gerne man får "bedre" lyd overall, men om de kan følge med når der bliver skruet op for forstærkeren, som concepterne kan og i og med du spiller den musik du gør ER concepterne vellykket. Spiller selv meget techno/full-on og det gør de det godt til.
På sigt vil jeg nok også skifte over til anden Dali ht, el. andet mærke, men til mit brug passer concepterne rigtigt godt ind. Som mit set-up ser ud ligenu, kan de spille, (som FIFIklubben siger), TORDNENDE HØJT!!! :) Men de er nok ikke de mest vellydende ht`er penge kan købes for. Vil du ha en højttaler der kan spille højt og er okay hele vejen rundt, er Concept fra Dali i mine øjne/ører, et godt valg også prisen taget i betragtning.
Men ja.. Ta ned og lyt på dem. Og ikke ta mine råd for gode ord!! Skab din egen vurdering.
Og selvom Concept skulle være nemme at trække og jeg har 2 NAD c272 på mine concept 10, så kan de sku godt tåle at få lidt flere "hypper" at lege med tror jeg. Mer vil ha mer...
Mvh. Chromosome
|