Hejsa allesammen.
Jeg har besluttet mig at forsøge med at gå på jagt efter nye højttalere.
Jeg er dog meget i tvivl om hvilke jeg skal vælge, og har og har ikke mulighed for at tage i en forretning og lytte.

Jeg håber meget at der er nogen herinde der kan hjælpe mig.
Det jeg søger er noget der minder om den dejlige og varme (men ikke brændende!) lyd, som mine nuværende BeoVox 3702 giver.
Grunden til at jeg søger nyt sæt er fordi den ene har en defekt mellemtone, som gør at den skratter ved bestemte toner. Evt. forslag til udskiftning af denne hører jeg også gerne.
Jeg ved dog ikke helt hvilken type eller mærke det er... Håber der er nogle klogere hoveder herinde der ved det.
Rummet de skal spille i, lige p.t., er et lille 8 KVM "stort" værelse, har dog planer om at flytte til eget sted senere hen på året.
Størrelsen på højttalerne må meget gerne være noget lig den samme som de nuværende.
Forstærkeren der "slæber" det hele er en Marantz PM750DC (fra guld tiden), så den slæber ikke ligefrem, den har god trækkraft i sig. Mener at have læst 2x280 watt et sted...
På forhånd RIGTIG mange tak!
EDIT: Orv, Ja... Det er stereo jeg søger, ikke noget surround-halløj