| Sendt: 05 Juni 2009 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.. Jeg har et Logitech z-5500 Digital højttalersæt.. ( http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=101822&am p;searchArea=products&Soegeord=logitech )
Jeg har nogle problemer med den venstre fronthøjttaler.. Det er ikke højtaleren der er noget i vejen med, men den integreret forstærker eller hvad det nu hedder, som er indbygget i suben.. Fordi.. Det er udgangen "Left Front" der ikke giver lige så meget power som alle de andre.. Det skal lige siges at det ikke har været sådan fra dengang jeg købte dem.. Det er noget der sket efter de her ca 1½ år jeg har haft dem.. Det er sket inden for en måned, eller det er i hvertfald der jeg har opdaget det.. Hvad skal jeg gøre? Skal jeg bare bruge garantien? Jeg har taget gitteret af subben og haft subben ude af.. Er det sådan så I tror det er noget de vil sige noget til? OG trorI overhoved de kan se at jeg har haft subben ude? Nå men i hvertfald.. Problemet er: Den ene udgang fra subben (Left Front) Er ikke lige så kraftig som de andre.. Er der nogen der har nogle idéer til løsningnen?
|