Forfatter |
|
therock Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 144
|
Sendt: 07 Juni 2009 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jeg har et sony dav-f200 system hvor satelitterne kører 3 ohm ville lige høre om der ville ske noget hvis jeg skiftede mine sony satelitter ud med højtalere i et andet mærke og med 4 ohm i disse højtalere.med venlig hilsen therock.og hvad ville der ske hvis der kom andre højtalere på.therock.
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 07 Juni 2009 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke sige noget om hvordan det vil lyde og hvordan de nye højttalere vil passe sammen med resten. Det afhænger jo af hvilke højttalere du køber.
Men 4 ohm istedet for 3 ohm giver ingen problemer, så det kan du roligt prøve.
|
Til top |
|
|
therock Forum Bruger

|
Sendt: 07 Juni 2009 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej stanley,tak for dit svar det vil sige at angående selve anlæget og subwooferen vill der ikke være problemer undtagen hvordan de nye højtaler vil lyde sammen med sub og anlæg.med venlig hilsen therock ?.
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

|
Sendt: 07 Juni 2009 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
therock skrev:
hej stanley,tak for dit svar det vil sige at angående selve anlæget og subwooferen vill der ikke være problemer undtagen hvordan de nye højtaler vil lyde sammen med sub og anlæg.med venlig hilsen therock ?. |
|
|
Ja, det er korrekt forstået.
|
Til top |
|
|
therock Forum Bruger

|
Sendt: 07 Juni 2009 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen stanley, mange tak for hjælpen mega stor hjælp. men har også lige et helt andet problem hvordan kan man høre netradio over sin playstation3 ?? er det noget du kender noget til ??? hilsen therock.
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

|
Sendt: 07 Juni 2009 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
therock skrev:
hej igen stanley, mange tak for hjælpen mega stor hjælp. men har også lige et helt andet problem hvordan kan man høre netradio over sin playstation3 ?? er det noget du kender noget til ??? hilsen therock. |
|
|
Nej, playstation 3 kender jeg ikke. Der bliver du nok nødt til at starte en ny tråd der tiltrækker kendere af den. Der er da flere herinde der bruger den, har jeg læst.
|
Til top |
|
|
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Generelt kan man altid gå op i Ohm-tal på højtalerne - det er den anden vej, der kan give problemer.
|
Til top |
|
|
therock Forum Bruger

|
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej mollecon, det vil sige jeg godt kan gå opad men ikke nedad i ohm er det sådan jeg skal forstå det uden det vil give mig problemer.hilsen therock.
|
Til top |
|
|
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
pt. tror jeg ikke man kan høre net-radio på ps3, har selv én. Normalt skal der indstalleres noget codecs til afspilning af f.ex. netradio og det kan man ikke svjv. på ps3
mvh. Per.
|
Til top |
|
|
therock Forum Bruger

|
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej phn2,det kan ik passe det ville da være tosset at den ikke ka det der MÅ FINDES EN MULIGHED hjælp hjælp det ville være perfekt hvis der findes en nem måde at få internet på.hilsen therock.
|
Til top |
|
|
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har tolket mit svar korrekt, Therock . Man mister lidt effekt fra forstærkeren, når man går lidt op i impedans (Ohm), men normalt ikke nok til, at det er hørbart.
|
Til top |
|
|
therock Forum Bruger

|
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen, jeg kikker lige lidt på sagen men jeg er ikke så god til det så jeg må nok arbejde med det lidt først inden jeg har fundet ud af det og i skal nok høre om det.hilsen therock
|
Til top |
|
|
therock Forum Bruger

|
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEJ DRENGE, så er den der nu hører jeg depece mode på min ps3 hvor fedt gik bare ind på den side som jeg fik af phn2 og der fandt jeg en side der hed finetune player meget meget simpelt  ja far her er glad man skal bare skrive kunstnerens navn så er den der.meget simpelt.OG MEGA MEGET TAK FOR HJÆLPEN. med de hjerteligste tak til alle for deres hjælp hilsen therock
|
Til top |
|
|