Forfatter |
|
Nissenis Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2008 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 46
|
Sendt: 07 Juni 2009 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jaaaa, dum som jeg nu er en gang i mellem. Så kom jeg til at gå lige ind i højtaleren, hvilket resulterede i at den ene fik et lille tryk. Jeg har prøvet og skrue op på fuld smadre, i håb om at den poppede ud igen. Men det gjorde den ikke. Nogle der har en ide, til hvordan det kan løses? Hvis nej, hvad vil der så ske med lyden, og holdbarheden på højtalleren?
Se her :-)
http://s556.photobucket.com/albums/ss5/Nissenis/?action=view ¤t=DSC00234.jpg
|
Til top |
|
|
Deguello Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juli 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 196
|
Sendt: 07 Juni 2009 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
... hvad var det lige du gik ind i den med ??? ;o)
Det har ingen betydning for lyden - men det ser jo ikke så fedt ud.
Du kan prøve at suge den ud - enten ved et lidenskabeligt kys (sørg for at trække gardiner til - naboerne kan jo få gale ideer om dit kærlighedsliv!) eller med en støvsuger men vær MEGET forsigtig!
Du kan også prøve med tape og så trække den ud.
Held og lykke!
VH
|
Til top |
|
|
hendrix Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 137
|
Sendt: 07 Juni 2009 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv eventuelt med en støvsuger, bare gå forsigtigt til værks med den. Det har virket for mig på en sub engang, held og lykke..
der var lige en der var hurtigere end mig, men ja FORSIGTIGT __________________ The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over.
Hunter S. Thompson
|
Til top |
|
|
Nissenis Forum Bruger

|
Sendt: 07 Juni 2009 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, tak begge to!  Der er sådan et "cover" til højtaleren, som normalt sidder på, så hvordan det ser ud, er lidt lige meget. Men ville være meget rart at få det ud afligevel, så jeg finder lige støvsugeren, og så høre i fra mig
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 07 Juni 2009 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøv med et stykke tape istedet... det er nemmere at styre end en støvsuger
|
Til top |
|
|
Nissenis Forum Bruger

|
Sendt: 07 Juni 2009 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
SUCCES! Støvsugeren klarede opgaven. Startede på 300W men fik den først ud med 1600W's sugestyrke. Den kom ud, men det er nok ikke den mest autoriserede måde at gøre det på. Men det virkede. Men mange tak for hjælpen! 
PS Husk at stille højtaleren et sted hvor du ikke går! 
|
Til top |
|
|
ZzZzleepY Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 542
|
Sendt: 07 Juni 2009 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nissenis skrev:
SUCCES! Støvsugeren klarede opgaven. Startede på 300W men fik den først ud med 1600W's sugestyrke. Den kom ud, men det er nok ikke den mest autoriserede måde at gøre det på. Men det virkede. Men mange tak for hjælpen! 
PS Husk at stille højtaleren et sted hvor du ikke går!  |
|
|
ville forestlå det samme som de andre :P godt det virkede... men.,.. stille mine højtalere et sted jeg ikke går?? den blir svært når det er gulvhøjtalere og jeg går på gulvet   __________________ WWW for at se Min anlæg's tråd.
HD Medie Center
5.1 B&W DM600 top model(er) s3 serie
SONY Reciever / Aoc LCD Tv
|
Til top |
|
|
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 02:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så gå på loftet!
|
Til top |
|
|
hendrix Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 137
|
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Succes, dejligt __________________ The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over.
Hunter S. Thompson
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nissenis skrev:
Den kom ud, men det er nok ikke den mest autoriserede måde at gøre det på. Men det virkede.
|
|
|
Jeg har arbejdet som sælger i hifi butikker. Når der ikke var så meget at lave, tog man støvsugeren frem. I første omgang til gulvet og sekundært for at hive støvdomer ud igen. Pilfingre uanset alder kan ikke lade være med at trykker på støvdomen.
|
Til top |
|
|
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
Sendt: 08 Juni 2009 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
Nissenis skrev:
Den kom ud, men det er nok ikke den mest autoriserede måde at gøre det på. Men det virkede.
|
|
|
Jeg har arbejdet som sælger i hifi butikker. Når der ikke var så meget at lave, tog man støvsugeren frem. I første omgang til gulvet og sekundært for at hive støvdomer ud igen. Pilfingre uanset alder kan ikke lade være med at trykker på støvdomen.
|
|
|
Min kammerat lavede et sæt højttalere, det tog got 5 timer så var basmellemtonen blevet vandaleret af en af børnene...
Støvsuger til the rescue her også.. __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
Til top |
|
|