Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 17:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: M&K s150 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
p.las
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1271
Sendt: 13 Juni 2009 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

er der nogle der har lagt øre til de nye versioner af s150?
Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 14 Juni 2009 kl. 02:22 | IP-adresse registreret  

næ, men personligt synes jeg så heller ikke så godt om M&K højttalere. Kun til brug i bio ville jeg nok kigge på B&W's CT700 serie også - har dog ikke hørt den, kun 800 serien med et seriøst sæt forstærkere bagpå - det er blevet min reference for hvordan tingene bør lyde. Mener dog der er en butik sverige med et CT700 setup (muligvis i malmø?)



__________________
Fars er bedst når mor rør den
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
p.las
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1271
Sendt: 14 Juni 2009 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:

næ, men personligt synes jeg så heller ikke så godt om M&K højttalere. Kun til brug i bio ville jeg nok kigge på B&W's CT700 serie også - har dog ikke hørt den, kun 800 serien med et seriøst sæt forstærkere bagpå - det er blevet min reference for hvordan tingene bør lyde. Mener dog der er en butik sverige med et CT700 setup (muligvis i malmø?)

jeg syntes at evnen til at spille uanstengt(ved høje)niveuer ,og dynamik,precision.samspil mellem alle højtalere og åbenhed.ja..også syntes jeg også at de lyder mere "rigtig" end andre.de ting syntes jeg en musik orienteret ht har svært ved at hamle op med

det jeg var interreseret i var om man giver afkald på noget i forhold til de "gamle" s150,de skulle spille anderledes

Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las
 
sivertsmed
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 193
Sendt: 14 Juni 2009 kl. 10:24 | IP-adresse registreret  

Hejsa..

Jeg har hørt de nye s150'ere...

Det er en drøm..

Grunden til de skulle lyde anderledes, er at der er kommet nogen andre enheder i, og man har IKKE nedgraderet....

Du vil ikke blive skuffet.

Hygge..



__________________
Udstyr: H/K AVR 7000 H/K DVD 25 Front: M&K LCR 750THX Center: M&K LCR 750THX Sur: M&K K4-Tripole Sub: M&K MX350 SFX-THX ULTRA TV:Pana. TXP42GA11 Blueray: Pana DMP-80EG
Til top Vis sivertsmed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sivertsmed
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes