| Sendt: 08 Juli 2009 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor mange duelundhorn spiller stadig ? Jeg synes at kunne læse at en del har bygget, haft, set eller hørt et af de to Duelundhorn hed de monster og egoist ? - jeg har de største af de to som på duelundsiden kaldes "behemoth" - det er det der er godt 130 højt og 60 x 60 cm. De der stadig spiller på dem - hvilke enheder - coral ? - trådophængte tweakede coral allá Duelund - eller helt andre enheder Selv har jeg gjort frontbaflen 48 mm tykkere så der belv plads til Tannoy Dual concentric 12 tommer - enheden har nok slet ikke tilnærmelsesvist de samme målinger som Coral - af samme grund har jeg måtte eksperimenter en del medat stoppe og proppe forladekammer m.m. med sand og foreuld for på den måde kunne tune lyden ... Jeg har prøvet andre horn og jeg er ikke kommet i nærheden af den lyd jeg kommer med duelundhornet - hornet som jeg fandt brugt har inkl enheder og materialer kostet under 5.000 og jeg ville ikke bytte med noget nyt indenfor 5 x den pris Så - er her stadig duelund hornbrugere - kom ud af skabet og fortæl Har rette overskriften til i brug i steet for aktive - da jeg ikke taler om aktive højtalere
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|