Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 00:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: JBL S312 til skiftet ud til ???? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

Hey freaks eller hvad man nu skal kalde folk der holder til her  hifi-dudes/hifi-womens bliver det nok....

Lige nu har jeg et par JBL S312, som jeg fik for nogle år siden. De sidder tilkoblet en NAD116/NAD216 og ville da gerne ud og have nogle nye/brugte af andet mærke for at prøve noget nyt, og så er det her f**king store.....så de skal være mindre(skal jo også flytte på et tidspunkt).

Jeg hører faktisk alt salgs musik undtagen klasisk/jazz og den salgs men ellers det meste....men hvis der skal vælges genre bliver det nok Dance/Techno/Rock og så ses der selvf også film og bulder og bang i....derfor er det vigtigt at der er en god bass. De S312 kan komme til at lyde pain-in-the-ass i nogle sange, som om diskanten er ved at sprænge ens øre...måske er det mig, eller som jeg tror mine HT'er der måske ikke kan lide min NAD eller noget.....
Som i måske kan høre er jeg ikke særlig HIFI freak, men kan godt lide musik, derfor vil jeg høre hvad folk anbefaler, max pris omkring 6k, men nu får vi se, skal til at undersøge market, så jeg får noget ordentlig gejl :-D

Hvis i skal vide mere, så bare slå løs på jeres tastetur og jeg skal svare ASAP.

// ouT

Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes