Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 904
Sendt: 10 August 2009 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
Vil nok ikke kalde det "PA", men har hørt om adskillige folk som bruger JBL LSR6332 (som er et JBL Pro produkt og ikke consumer-gear). De skulle lyde helt utroligt.
Alternativt kan du se på deres biograf-serie (JBL 4722 f.eks.), men kan se på din signatur, at du nok er mere til stereo Jeg skal selv have 3 af førnævnte (4722) når jeg flytter i ny lejlighed en dag.
Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 904
Sendt: 11 August 2009 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
power skrev:
Hej Jonas
Det er da noget af en lejlighed du skal have dig
Eller mindre kan vel gøre det. Kender du prisen for sådan en fætter?? (det kunne da være lidt sjovt at få i hjemmebiffen)
power
Hehe, man behøver jo ikke have et rum på størrelse med en ægte bio for at få glæde af dem Men nu må vi se hvad jeg finder på til den tid - der er lige 1½ år til jeg er færdig med studiet og det bliver aktuelt... Men tror det bliver svært at finde en dynamik på højde med dem til mange gange prisen.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum