Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 05:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: jbl pro pa systemer til hifi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
frede4500
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 17 Februar 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 349
Sendt: 10 August 2009 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

hvad skal man gå efter af jbl,s pa ting ,det skal bruges til hifi i en stor stue ,det må gerne være ældre ting
Til top Vis frede4500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af frede4500
 
Jonas_h
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 904
Sendt: 10 August 2009 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

Vil nok ikke kalde det "PA", men har hørt om adskillige folk som bruger JBL LSR6332 (som er et JBL Pro produkt og ikke consumer-gear). De skulle lyde helt utroligt.

Alternativt kan du se på deres biograf-serie (JBL 4722 f.eks.), men kan se på din signatur, at du nok er mere til stereo  Jeg skal selv have 3 af førnævnte (4722) når jeg flytter i ny lejlighed en dag.

Til top Vis Jonas_h's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas_h Besøg Jonas_h's Websted
 
power
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 417
Sendt: 11 August 2009 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

Hej Jonas

Det er da noget af en lejlighed du skal have dig

Eller mindre kan vel gøre det. Kender du prisen for sådan en fætter?? (det kunne da være lidt sjovt at få i hjemmebiffen)

 

power



__________________
Til top Vis power's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power
 
Jonas_h
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 904
Sendt: 11 August 2009 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

power skrev:

Hej Jonas

Det er da noget af en lejlighed du skal have dig

Eller mindre kan vel gøre det. Kender du prisen for sådan en fætter?? (det kunne da være lidt sjovt at få i hjemmebiffen)

 

power

Hehe, man behøver jo ikke have et rum på størrelse med en ægte bio for at få glæde af dem  Men nu må vi se hvad jeg finder på til den tid - der er lige 1½ år til jeg er færdig med studiet og det bliver aktuelt... Men tror det bliver svært at finde en dynamik på højde med dem til mange gange prisen.

Vejledende pris er 1800 euro tror jeg.

Til top Vis Jonas_h's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas_h Besøg Jonas_h's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes