| Sendt: 12 August 2009 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax: Jeg er godt tilfreds med lyden fra centeren, og har tidligere haft nogle korkpropper under så den blev vinklet op i ørehøjde, men de er blevet væk efter jeg har fået ordnet el her i sidste uge. Mht placeringen så er den lidt til venstre for billedet, men tv'et er i højre side af rummet, så fra samtlige lyttepositioner er denne placering nok det bedste jeg kommer med mit nuværende tv-møbel. Jeg var nu mere bekymret for om den kunne trække vejret derinde, således at jeg måske kunne vinde lydkvalitet ved at investere i et andet møbel, men desværre har kæresten også en masse at sige når det kommer til indretning  Min receiver kan fint trække vejret synes jeg, bevares den bliver lidt varm efter 2-3 timers film ved høj lydstyrke, men så længe kredsløbene ikke slår fra går jeg ud fra at den klarer det  desuden bliver den aldrig så varm at man direkte brænder fingrede på den. Christian Jense: Udseendet betyder desværre en masse for kæresten, at jeg har fået hende med på at få 6 højttalere ind i en 12kvm stue forstår jeg ikke, men måske er det fordi hun har det meste af skabspladsen
|