|
Har købt en Cervin Vega sub 28 et eller andet i Hifiklubben.
Da jeg købte den fortalte han at den ikke var magnetisk afskærmet, og man skulle bruge et alm. subkabel uden Y.
Han solgte mig så et kabel til 699kr (10M), hvilket jeg synes var dyrt, men hvad fanden.
Da jeg så kom hjem læser jeg brugsanvisningen, hvor der står at den er magnetisk afskærmet + at man skal benytte et Y-kabel til subén.
Man kan sige det med Y-kablet er der jo delte meninger om, men burde han ikke rette sig efter brugsanvisningen?
Jeg tjeckede selvfølge priserne på kabel da jeg kom hjem, da jeg regnede med at kunne finde noget billigere andre steder, og kigge for sjov på Hifiklubbens hjemmeside og ser at kablet kun koster 450kr
Nå jeg bestilte et kabel med Y hos AV-Connection, og gik ned og fik mine penge tilbage.
Generelt er der mange der kritisere HK her på sitet, og oplevelsen med subben gav mig da også lidt at tænke over, men jeg synes da generelt det er en OK biks for normale mennesker, men jo den har ændret sig i forhold til tidligere hvor det måske mere var for "Hifinørder".
|