| Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
det kommer jo an på dit behov, rum størrelse osv?
der er jo ikke det store forskel i kvaliteten af de to sub's. forskellen ligger jo i størrelsen og ydelsen.
undersøg om du nøjes med den lille eller om du har det eksta behov for den store.
- jeg vil dog påstå at du ikke har behov for den største hvis den skal bruges i et normalt størrelse rum.
|