Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 22:54   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Cerwin vega Sub (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kazze27
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 Maj 2009
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 394
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

hej jeg har overvejet og købe en sub til mine CLS10 er men er i tvivl  om det skal være CLS12sx eller CLS15sx håber i kan hjælpe mig 
Til top Vis kazze27's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kazze27
 
Benjamin14
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 September 2009
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 303
Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

Hej! det er et svært spørgsmål.!

12'' bassen kan spille meget højt men 15'' kan spiller højere og ser jo vildere ud fordi den er så stor

Hvis du bare skal have meget bas uden det skal være pral så ville jeg vælge 12''

15'' kommer dine venner til at savle over  den er jo stor!

mvh.

Til top Vis Benjamin14's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Benjamin14
 
Rene_49
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 195
Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

det kommer jo an på dit behov, rum størrelse osv?
der er jo ikke det store forskel i kvaliteten af de to sub's. forskellen ligger jo i størrelsen og ydelsen.
undersøg om du nøjes med den lille eller om du har det eksta behov for den store.

- jeg vil dog påstå at du ikke har behov for den største hvis den skal bruges i et normalt størrelse rum.
Til top Vis Rene_49's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rene_49
 
kazze27
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 Maj 2009
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 394
Sendt: 07 Oktober 2009 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Problemt er bare min forstærker ikke har pre out eller sub out :/
Til top Vis kazze27's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kazze27
 
tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1040
Sendt: 10 Oktober 2009 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Jeg ville skyde på at 12" subben var den mest præcise af de to, men igen der er jo cv så det kan godt være 15" giver mest for pengene.
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes