Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 20:08   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Monitor Audio RS1 lyd? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Heat7
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 75
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

Nogen der ved hvordan MA RS1 ligger rent lydmæssigt, mørk lys. Hvis man skal sammenligner dem med Dali Ikon 2 der er lys og så B&W 685 der er mørk i lyden. Hvilken ende af skalaen rammer MA så?

Der er nemlig lidt langt for at komme til at lytte til dem, så ville gerne vide om det kunne betale sig.

Til top Vis Heat7's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Heat7
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Den spiller ret neutralt. Men hvis man skal sammenligne med de to nævnte højttalere minder den nok mest om Dali Ikon 2

__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
Heat7
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 75
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

Ok tak, Ikon synes jeg er for lys, så lidt tricky :-)

Sjovt nok spiller Lektor slet ikke så lyst som Ikon, men regner med at RS1 trods alt er bedre kvalitet, men hvis lyden ikke passer mig så er pris jo ligegyldig.

Til top Vis Heat7's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Heat7
 
Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

Den ligger lige imellem synes jeg.. Den har ikke Ikon2's skrigende diskant, og er ikke så "mørk" som B&W'en.. Klart et best buy efter min mening..

__________________
Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
Til top Vis Rune|WildChild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rune|WildChild Besøg Rune|WildChild's Websted
 
Heat7
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 75
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

OK, nu er de jo på tilbud, så må nok se om ikke jeg kan finde tid til et smut til Århus. Det er vel kun tapeconnection der har dem til 2600?
Til top Vis Heat7's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Heat7
 
kvickly
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Marts 2008
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 411
Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Hvis det er en god højtaler(hvad jeg tror den er) bør den lyde lys eller mørk hvis det er upassende grej der er tilsluttet men rimelig neutral hvis godt grej..
Til top Vis kvickly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kvickly
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes