| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg har nu skiftet ophæng på mine basser og monteret dem i højtalerkasserne. Mit PROBLEM er, at jeg ikke fik centraliseret det
ene ophæng helt :( Dvs. når jeg trykken ind på midtan af bassen kan jeg hører at der er noget der "gnider mod hindanden" og
når jeg spille kan jeg høre - når jeg lægger øret ind til højttaleren at der er en lille mislyd. Mit spørgsmål er, om det er noget
der på sigt vil ødelægge basserne?
MVH
Casper
|