| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ikke nogen som kan sige mig hvad de små hornkabinetter hedder, hvor der er 2 stk 4" enheder i , men den ene sidder bagpå oppe foroven i ca. 45 grader. Jeg har ledt meget på forum men kan ikke finde dem.
På forhånd tak Nyborg
|