| Sendt: 19 Oktober 2009 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hjælp...jeg er blevet snydt... jeg så disse højtalere i gul og gratis..i annoncen stod der at et horn var defekt, men da jeg kom hjem og fik dem afprøvet var også en bas tavs. Jeg indrømmer jeg har dummet mig , mén jeg spurgte udtrykkeligt om nu resten var Ok og det var det sagde sælger.
Jeg havde ellers besluttet at medbringe et multimeter...det ville have afsløret fejlen for en bas er helt afbrudt så meteret ville vise 16ohm istedet for 8 idet basserene er parallel-koblet, men jeg glemte det i skyndíngen og der var ikke et anlæg på stedet.
jeg har søgt og søgt, men kan ikke rigtig finde reservedele til disse højtalere, men jeg prøver Harman europa DK i morgen...er der ellers nogen her i dette fantastiske forum som ved noget.
Jeg har undersøgt enheden så meget det er muligt uden at splitte den ad og der er ikke lige noget at stille op.
mvh __________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer
|