| Sendt: 03 December 2009 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogle der har et par af Hifi-klubbens aktive Argon højtalere ARGON 7340A eller 7350Aog vil kommentere på dem?
Jeg leder efter et par billige aktive højtalere og tænkte at det var noget.
Kommentarer om, at jeg skal tage afsted for at høre dem, behøves ikke for det har jeg tænkt mig. Men måske er der nogle der har været i samme situation og har et par kommentarer med deres overvejelser.
|