Emne: Velodyne DD12 fra USA, 230V 50Hz i DK? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
JackD Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2034
|
| Sendt: 20 Januar 2010 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg er ved at tjekke, markedet, fra rundt om i verden på, hvor man kan, anskaffe, Velodyne, subwoofere billigst, jeg er stødt, på et sted i USA, der står angivet, 120V og 60HZ.
Mit spørgsmål er så, er, Velodyne DD12, født, med en switch, hvor man kan vælge 220V, 50Hz, i stedet for 120V, 60Hz?
Kan ikke finde noget på nettet om det, så tror, det ikke, men vil gerne lige være sikker
__________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 936
|
| Sendt: 20 Januar 2010 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der sidder ikke nogen switch på min DD12, hvor man kan skiffet, men til gengæld sider der et makart hvor på der står at den er beregnet til 220v.
Men hvad med at købe en af de her 2 DD12
__________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
JackD Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2010 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tænkte, det nok, det med en switch, ville egentlig også, være underlig, på en sub, som denne.
Synes, det, er mange, penge for en brugt sub, der er 3 år gammel. En tredje del, af prisen, er jeg villig til at betale. Så 10000 kr. er lige i overkanten.
Har haft kigget på annoncen. __________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
danish Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juli 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 20 Januar 2010 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
JackD skrev:
Tænkte, det nok, det med en switch, ville egentlig også, være underlig, på en sub, som denne.
Synes, det, er mange, penge for en brugt sub, der er 3 år gammel. En tredje del, af prisen, er jeg villig til at betale. Så
10000 kr. er lige i overkanten.
Har haft kigget på annoncen. |
|
|
Udbud og efterspørgsel afgør for det meste, hvad tingene bliver handlet til.
Ved import fra USA har du vel indregnet fragt (DD12'en er ikke fjerlet) samt told og moms i den samlede pris. Desuden køber
du den ubeset, og billeder afslører ikke alt.. __________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
JackD Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Januar 2010 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke væsentligt, da, de ikke kan bruges på DK's net. Synes, det er helt grotesk, de kan sælge den for 9000kr. i USA splinter ny.
Mener ikke selv, der er helt vanvittig, efterspørgsel på Velodyne DD12, mener annoncen, var i et godt stykke tid i det forgangne, år. Der var der i hvert fald 2 stk. DD12 til salg.
Men sælger har jo altid, det sidste ord, så, man kan jo ikke gøre, andet, end byde, det man vil give for, det, og så er resten jo, op til sælgeren. Det ville være skrækkeligt, hvis det var omvendt hehe  __________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|