| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
terp2004: Jeg er bange for, at 10k er lidt for meget for mig:) Men tak for forslaget. Da jeg skrev, at jeg gerne ville have et godt value setup, mente jeg et sæt hvor man får utrolig meget for de penge man investere. Men det kan jeg sagtens være at man gør det med det du foreslår, men så lad mig sætte en grænse på 3k, hvilket kun kan overskrides hvis der er det mere kvalitet at hente. Men igen mange tak for forslaget, og det er godt at se at man rent faktisk kan få kvalitet lyd ud gennem den S/PDIF udgang.
Jeg har faktisk ikke fået asus computeren endnu, men ud fra de anmeldelser jeg har læst, så skulle larmen fra blæserne være meget begrænset. Den skulle dog meget gerne komme imorgen med posten, så jeg kan jo lige skrive herinde med min personlige vurdering.
CPH-R: Det var også det jeg var i tvivl om, da jeg læste at den havde S/PDIF, men at der kun var et minijackstik, da jeg med min begrænsede research fandt af at et normalt S/PDIF kabel ikke lignede et man kunne bruge i jackstikket. Men som sagt så får jeg den først imorgen, og så må jeg lige se hvad jeg skal bruge. Tak for hjælpen :)
Men du kan ikke anbefale noget? synes bare markedet er så stort og uoverskueligt.
|