Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 01:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: højtalere til htpc (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BraXiz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 01 Marts 2010 kl. 15:14 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige købt en Asus eee box eb1501, som skal klare alt film og musik i min bolig, hvilket så er grunden til at jeg så også gerne vil købe et par gode højtalere til engang ude i fremtiden når jeg har sparet op.
Jeg er virkelig nybegynder på hifi området, hvilket er grunden til at jeg spørger herinde.
Jeg har ikke rigtig tænkt over det på hvor meget jeg vil investere i det, men når man nu er studerende så har man altid et stramt budget, så et godt value køb er nok det jeg leder efter. Jeg bor på et kollegieværelse på omkring 40kvm, men må også gerne være et setup, jeg kan bruge ude i fremtiden når jeg engang er færdig, og flytter ind i en rigtig lejlighed.

asus eee boxen skulle have S/PDIF udang, i form af et jack-stik. Kan dette passe?

Håber der er nogen der hjælpe mig med at finde et godt brugbart setup.
Til top Vis BraXiz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BraXiz

terp2004
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 01 Marts 2010 kl. 15:49 | IP-adresse registreret