Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 11:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Anbefal en (musikalsk) subwoofer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ChrisB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Marts 2010 kl. 11:34 | IP-adresse registreret  

Jeg har for nyligt skiftet mine gamle Dali 8008 ud med et sæt RX6 fra Monitor Audio. En klar lydmæssig forbedring :). Men det er gået op for mig at de fortjener en bedre subwoofer, især når jeg hører musik. Med de store Dali'er flød det hele lidt sammen og det var ikke så tydeligt at min subwoofer mangler præcision.

Jeg søger egentlig en god all-rounder da jeg stadig skal bruge den til både stereo og surround. Jeg vil gerne have noget mere kontrol (hurtigere/strammere) bas i stereo, uden at gå på køb med dybden i film.

Det oplagte valg ville måske være den matchende Monitor Audio sub, men den forhandles jo af TC. Jeg har også kig på SVS SB12-plus, men ville høre om i havde andre anbefalinger?

Andre krav er: Max 12" enhed, gerne i et beskedent kabinet, og et budget omkring 5000-6000 kr.

Til top Vis ChrisB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ChrisB

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes