| Forfatter |
|
Sune Thomsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 24 Maj 2010 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg har købt en B&W XTC (center) i hifiklubben i forige uge, jeg har først fået den pakket ud i fredags, da jeg skulle sætte alle højttaler på plads i min stue...
Da jeg pakker med B&W XTC ud, og kigger den efter, så ser jeg at ude i den ene side på kanten som er grå / sølv malet, der er en den ikke malet godt nok, og man kan se langs hele kanten at der er en sort stribe...
Er det noget i ville klage over ?
Det er en center til 5999 kr så personligt synes jeg selv at man kan klage over at den ikke er malet ordenligt, især når man ved det, så lægger man bare mærke til det...
|
| Til top |
|
| |
Ilcommamdante Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 157
|
| Sendt: 24 Maj 2010 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvfølgelig skal du klage, som du selv skriver er det noget man lægger mærke til.
|
| Til top |
|
| |
beta Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 24 Maj 2010 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, bestemt. Det er helt sikkert en bytter.
Jeg ville ikke betænke mig et øjeblik.
Med venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |
Bonde1985 Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
|
| Sendt: 24 Maj 2010 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
når du først er oppe i det prisleje skal du bare have en ny! længere er den ikke. så ned i Klubben med dig igen...
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
|
|
|
Helt sikker at du skal klage over det og jeg er også sikker på at HIFI Klubben bytter med et smil.
carsten
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
|
|
|
JA! Selvfølgelig skal du klage. Slet ingen diskussion. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Christian Jense Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 621
|
| Sendt: 24 Maj 2010 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte selv et sæt Cerwin-Vega CLSC-15 ved HFK(Ja det var den gang man syntes det var fedt), hvor den ene højttaler have en risset plet på
forpladen, nærmest som om nogen havde kørt en stålbørste over det område. Jeg ringede ned til HFK og sagde hvad der var galt, og de bad mig
pakke den ned i papkassen igen og komme ned med den. De byttede den til en ny, uden så meget som at åbne kassen og kigge på den. Så ja du
skal bare tage den med ned, så burde de bytte den.
De nævner også selv at de har 14 dages fortrydelses ret. Så kan ikke se problemet.
__________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83620&KW
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 24 Maj 2010 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Christian Jense skrev:
Jeg købte selv et sæt Cerwin-Vega CLSC-15 ved HFK(Ja det var den gang man syntes det var fedt), hvor den ene højttaler have en risset plet på forpladen, nærmest som om nogen havde kørt en stålbørste over det område. Jeg ringede ned til HFK og sagde hvad der var galt, og de bad mig pakke den ned i papkassen igen og komme ned med den. De byttede den til en ny, uden så meget som at åbne kassen og kigge på den. Så ja du skal bare tage den med ned, så burde de bytte den. De nævner også selv at de har 14 dages fortrydelses ret. Så kan ikke se problemet. |
|
|
Jeg vil lige korrigere dig, for vi har ikke 14 dages fortrydelsesret i Hi-Fi Klubben (andre steder end i netbutikken), men det udelukker naturligvis ikke, afhængigt af omstændighederne, at en handel ikke kan gå den anden vej.
Hvad angår XTC´eren her i tråden, så skal den helt sikkert bare ind i nærmeste butik igen, for den skal naturligvis se 100% ud. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Maj 2010 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay så vil jeg prøve at pakke den sammen og tage den med ned i hifiklubben i morgen.
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 24 Maj 2010 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er den indleveret, så håber jeg at de kan få deres lager til at sendes en ny afsted til mig, så den kan modtages i morgen, hvor der er nogen hjemme på adressen...
Men jeg skulle ikke regne med det, ham jeg snakkede med mener at deres lager først skal modtage min center og så tjek fejlen og derefter sende mig en ny, og han var ikke sikker på at de kunne nå det inden weekenden...
Men nu bad jeg ham undersøge det, for jeg vil naturligvis gerne se en god film i weekenden og bare have det hele på plads, og jeg kan ikke rigtig forstå det, for butikken må da kunne sige god for fejlen og så bare få tilsendt en ny til mig med det samme? det kan de da alle andre steder! så det forstår jeg altså ikke, hvorfor deres lager også skal godkende fejlen ??
Nå men jeg må vel bare finde lidt tålmodighed, og vente...
|
| Til top |
|
| |
jala Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 460
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da en underlig service.
Havde jeg stået bag disken havde du da bare beholdt den "defekte" indtil jeg havde fået en ny hjem på mit lager.
|
| Til top |
|
| |
MSG1979 Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 646
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da ringe service i høj grad!
Det er dem der sælger en vare med fejl. Så den er vel ikke længere end at ekspedienten tjekker og får en bestilt hurtigst
mulig. Hvor svært kan det være?!?!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
MSG1979 skrev:
Det er da ringe service i høj grad! Det er dem der sælger en vare med fejl. Så den er vel ikke længere end at ekspedienten tjekker og får en bestilt hurtigst mulig. Hvor svært kan det være?!?! |
|
|
Enig, men han skulle først sende den op på deres lager, tror det lå i nørresundby eller noget i den stil? nå men så skulle de tjek fejlen og ja ved ikke om de skal vurdere om jeg skal have en ny? eller om de bare skal tjek at fejlen er der, og så skal de sende mig en ny...
Jeg forstår ikke hvorfor den skal så mange led igennem, når sælger har bekræftet at der er en fejl, burde det så ikke være godt nok til at de bare skulle sende en ny hjem til min adresse ?? **
Det vil jeg da mene!
** Har en aftale at de skal sende varen til mig, direkte fra deres lager når den alligevel ikke er en lager vare i butikken, da det er nemmeste for mig, så slipper jeg for at tage til Århus og transporter den med i bussen...
|
| Til top |
|
| |
preben1234 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har oplevet den problematik op til flere gange med hifi -klubben.
eventuelt noget kompensation, for besværet. __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
| Til top |
|
| |
preben1234 Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Typisk hifi klubben, ringere service skal man lede længe efter.
__________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige fået et opkald fra hifiklubben, og deres lager sender mig en ny i dag eller seneste i morgen... Det var da dejlig nyheder :)
Tak til Hifiklubben.
|
| Til top |
|
| |
preben1234 Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de skal bare presses lidt  __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mener i virkelig at det er dårlig service at de tager mod varen og lover at sende en ny til hjemmeadressen da der ikke er en ny enhed på lager lokalt? Og mener i det ville have været en bedre løsning at højtaleren skulle slæbes med hjem igen indtil der kom en på lager lokalt så der kunne foretages en byttehandel i butikken? Jeg ville gerne høre vilke butikker i handler i der har bedre service, for det må eddermanme være steder der er værd at handle __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
Mener i virkelig at det er dårlig service at de tager mod varen og lover at sende en ny til hjemmeadressen da der ikke er en ny enhed på lager lokalt? Og mener i det ville have været en bedre løsning at højtaleren skulle slæbes med hjem igen indtil der kom en på lager lokalt så der kunne foretages en byttehandel i butikken? Jeg ville gerne høre vilke butikker i handler i der har bedre service, for det må eddermanme være steder der er værd at handle  |
|
|
Du misforstår tror jeg :)
Butikken har ikke disse højttaler på lager lokalt, dem har de kun på fjern lager, hvor de så bliver sendt til butikken eller hjem til kunden.
Jeg går ned i butikken med en vare som har en fejl, det sælger burde sige til mig efter han har set og vedkendt fejlen var at bestille et nyt sæt fra deres lager til mig!
Det sker ikke, i stedet siger han til mig at den skal først sendes op til deres lager, og så skal de kigge på fejlen og så vil de måske sende mig en ny vare, selv om sælger lige har stået og kigget og vedkendt fejlen...
Men ro på, det er åbenbart lykkes dem at få bestilt en ny til mig i dag alligevel, og den bliver sendt i dag eller i morgen, så det er fin service, jeg synes bare de burde have gjort det med det samme uden at begynde på at den først skal sendes og så får jeg måske en ny, og det er ikke sikkert de kan nå at få sendt en ny i denne uge osv...
Det burde bare være sælger vedkender fejl, sælger bestiller ny vare til kunden fra deres lager, kunden modtager varen seneste 2 hverdage senere...
|
| Til top |
|
| |