Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 05:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: KEF PSW3000 spiller ikke mere! Hjælp! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Znatch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 25 Maj 2010 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Hej alle i kloge hoveder!

Håber der er bare en herinde der kan hjælpe mig!, jeg købte for et års tid siden denne KEF subwoofer brugt af en herinde fra. Og den spiller da også udmærket, MEN så for ca en måneds tid siden, mens mig og fruen sad og så film, kom der pludselig et højt "plop" fra subwooferen, hvorefter den "gik ud".. og med "gik ud", mener jeg bare at dioden foran på subwooferen gik fra grøn til rød, nøjagtig lige som hvis man slukker den via fjernbetjeningen.

Herefer tog jeg strømmen fra den, og satte til igen, og så spillede den videre som om intet var sket.

Indtil i lørdags! - så skete samme nummer igen, et højt "plop" og dioden skiftede farve. - denne gang hjælper det dog intet at hive strømmen fra, og slutte til igen! - subwooferen tænder godt nok, altså dioden skifter farve til grøn, men der kommer intet lyd ud af den. desuden kan man heller ikke længere ændre på instillingerne via fjernbetjeningen. man kan kun tænde og slukke.

Er der nogen der har en idé om hvad der kan være sket? der er jo nok noget elektronik der ikke dur mere, men hvad kan sådan noget koste?

Det skal også lige siges, at begge gange hvor dette "plop" er kommet, spillede den ikke specielt højt - dog var "ploppet" MEGET højt..

på forhånd tak for hjælpen!

Til top Vis Znatch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Znatch

Znatch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Maj 2010 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

Slet ingen der har et bud? - jeg er stadig ret "grøn" indenfor dette område, så håbede der var en der lige kunne fortælle mig hvad der sikkert er sket.. :o)

Ellers, er der evt en inden for rimelig afstand af Aabenraa, sønderjylland, der måske har mulighed for at kigge på den? - så kunne jeg smide den i bilen, og lige kommer forbi.. :o)

Znatch
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Juni 2010 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

Er der virkelig slet ikke en der har mod på at undersøge min sub? - behøver jo ikke være gratis.. :o)

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes