| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle i kloge hoveder!
Håber der er bare en herinde der kan hjælpe mig!, jeg købte for et års tid siden denne KEF subwoofer brugt af en herinde fra. Og den spiller da også udmærket, MEN så for ca en måneds tid siden, mens mig og fruen sad og så film, kom der pludselig et højt "plop" fra subwooferen, hvorefter den "gik ud".. og med "gik ud", mener jeg bare at dioden foran på subwooferen gik fra grøn til rød, nøjagtig lige som hvis man slukker den via fjernbetjeningen.
Herefer tog jeg strømmen fra den, og satte til igen, og så spillede den videre som om intet var sket.
Indtil i lørdags! - så skete samme nummer igen, et højt "plop" og dioden skiftede farve. - denne gang hjælper det dog intet at hive strømmen fra, og slutte til igen! - subwooferen tænder godt nok, altså dioden skifter farve til grøn, men der kommer intet lyd ud af den. desuden kan man heller ikke længere ændre på instillingerne via fjernbetjeningen. man kan kun tænde og slukke.
Er der nogen der har en idé om hvad der kan være sket? der er jo nok noget elektronik der ikke dur mere, men hvad kan sådan noget koste?
Det skal også lige siges, at begge gange hvor dette "plop" er kommet, spillede den ikke specielt højt - dog var "ploppet" MEGET højt..
på forhånd tak for hjælpen!
|