| Sendt: 20 Juli 2010 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej..
Har lige købt sådan er fint sæt højtalere, men den ene basenhed er desværre røget!!!
Sælgeren havde sat dem pænt op til demonstration da jeg kom for at se og høre dem, og det hele lød og så fint ud hos ham.. Men da jeg kommer hjem og sætter dem til, så er det første jeg opdager at den ene bas ikke bevæger sig/spiller.. Så skriver til sælger med det samme, og han siger at han ikke har opdaget det og lyder lidt mistroisk, men lover at finde ud af noget mandag!! Men har så ikke hørt mere fra ham siden, og mangler svar på 2 beskeder jeg har sendt til ham..!! Kunne sagtens være mere aggrasiv og kime ham ned, men så ricikerer jeg jo bare at han slet ikke gider at hjælpe med at få dem til at spille som de skal Så er godt nok noget ærgelig over købet da de ifølge ham skulle være helt iorden....
Nå men jeg har så selv snakket med Dali´s reservedels afd. og man kunne godt få en ny basenhed (Vifa M18WH-06-09) men den kostede 1200kr. Og det syntes jeg er lidt i overkanten da højtalerne har kostet 3000kr.
Så ville egentlig høre om der var nogen her inde som kender nogen steder man kan købe samme enheder "billigere" eller evt. 1 eller 2 andre enheder der kan bruges som erstatning???
Har selv søgt lidt på nettet og fundet en netbutik som har en identisk enhed udvendig.. Men den hedder M18WH-08-08 istedetfor og så kan jeg få 2stk for 1´s pris hos dali..!! Så er der en der kan fortætte mig forskellen på M18WH-06-09 og M18WH-08-08 ????
Mvh. Anders L
|