Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 19:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Højtalere til TV? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mshx
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 10 August 2010 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Hejsa, jeg er ny her på HIFI4ALL men har i lidt tid læst lidt rundt omkring på forummet her og jeg sidder selv pt med et par spørgsmål som jeg håber i kan svare på..

Først og fremmest så skal det siges at jeg ikke rigtig aner noget som helst om HIFI sådan rigtig..
Men til spørgsmålene

Jeg har et Sharp 32" LCD TV "HD Ready" og kun med MPEG2 Tuner.. TV'et er somænd okay og fint til mit forbrug da det er begrænset hvor meget TV jeg ser.. Dog ser jeg en del film og er ved at være lidt træt af kun den "dårlige" lyd som kommer fra TV'et af og derfor vil jeg gerne have nogle eksterne højtalere som jeg kan sætte til. Det skal siges at jeg stadig bor hjemme Så derfor har jeg ikke så meget plads (eller $$$$) til kæmpe højtalere, en sub osv som mine forældre har i stuen så derfor -

Kan man f.eks. købe et sæt ala det her www.logitech.com/da-dk/speakers-audio/home-pc-speakers/dev ices/7191 og så sætte til TV'et?

Udover det - Vi har YouSee her hvor jeg bor og er til tider rimelig træt af at jeg ikke kan modtage Kanal 9 inde på mit TV den kan sagtens modtages på mine forældres TV (sammen med f.eks. Kanal 5 HD, DR HD, TV3+ HD osv) .. Hvad skal der til / KAN man gøre noget så jeg kan få mulighed for at modtage Kanal 9 inde hos mig eller skal jeg næsten ud og investere i et nyt tv med DVB-C ?? + MPEG4 ?
Til top Vis Mshx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mshx

pnnh
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2010
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 10 August 2010 kl. 19:15 | IP-adresse registreret  

Hej.Du kan købe sådan en.Virker perfect med yousee.http://www.av-cables.dk/billede_kabler/antennekabel/d vbt_c_receiver/triax_chd_415_cx_mpeg4_dvbc_modtager_4175_da. html
Til top Vis pnnh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pnnh

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes