Sendt: 09 September 2010 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer.. Jeg står og skal til at opbygge et mindre Surround system for 1. gang. Da jeg rigtig gerne vil opbygge det omkring mine nuværende højttalere, ønsker jeg råd og vejledning til at finde center & bag højttalere som passer sammen med min nuværende reciever og højttalere. Jeg har følgende pt. Surround Reciever: Onkyo TX-SR500E Front Højttalere: Kef Reference 104.2 Subwoofer: Gale 3080 Siden jeg fik mine Kef, har jeg været fuldstændig betaget af hvor flot lyd de leverede selvom de har så mange år på bagen. Desværre stod mine diskanter af, og har måttet erstatte dem med et par ScanSpeak Discovery 1" Dome Tweeter. Mit højeste ønske er at få et komplet Kef lyd system fra de ældre serier. Og har også ledt en del efter Center & Baghøjttalere fra Kef. Men har svært ved at vurdere hvad der passer sammen, og som også er til at betale. Har ikke det største budget da jeg er sygemeldt på ubestemt tid grundet mentale problemer, men det er en anden historie. Køber gerne brugt, så længe det er i god stand, og fra ikke ryger hjem (grundet allergi). Jeg takker rigtig mange gange på forhånd.
__________________ -- Floating Away On A Wave Of Sound --
|