| Sendt: 22 Oktober 2010 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Tusind tak for hjælpen!
CARS10: Jeg havde faktisk ikke overvejet en autolakker. Måske de kunne give dem et rigtig flot højglans finish. Kender dog ikke lige nogen, men det kan være Google kan hjælpe :-) Jeg har i hvert fald besluttet mig for, at jeg ikke skal i gang med at male selv.
ronnih: Dette sæt skal hænge i køkkenet som er helt hvidt. Jeg har desuden hede drømme om at skifte mine M3 Avantgarde ud med et sæt hvide S3 Avantgarde, men pengene er ikke til det. Så hvis resultatet med mine C1'ere bliver flot, vil jeg bestemt overveje at lave samme løsning med mine M3 Avantgarde.
Jeg har faktisk selv efterfølgende fundet frem til gutten i Hjallerup, og billederne ser super flotte ud. Lige nu venter jeg på han vender tilbage på min mail. Jeg har også forhørt mig, om han kan montere det, da jeg gerne vil undgå at skulle forsøge selv :-)
hasselstream: Det kunne være jeg skulle suse forbi Bauhaus (skal alligevel hente bøgehæk til det nye hus i morgen) og se hvad de har. Var det nemt at montere selv, og blev det siddende som det skulle? Limer man det på eller er det selvklæbende? Og var der forskel på resultatet af det professionelle arbejde og det du selv har fikset?
Mvh. Rune
__________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|