Bruger siden: 19 December 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 330
Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
Hej. Køb evt en Snell sub 1800./Brugt Den kan begge dele. Den kan spille meget højt og går meget dybt. 17-80Hz +- 2dB Enheden er en 18" der kan flytte sig 3". Carsten
Bruger siden: 27 Maj 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 309
Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
Umiddelbart virker det som mange penge at bruge på en sub til de højttalere medmindre du har i tankerne at opgradere dine højttalere lidt. Jeg er ikke sikker på at de højttalere er gode nok til at supporte en sub med en kvalitet til 10 bananer.
Bruger siden: 25 Oktober 2007 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 386
Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
hej.. det lyder som de 10000kr bare skal brændes af på en sub ..!! hva med noget xtz sub det spiller rigtigt godt og så er der stadig råd til ski ferien..
Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 343
Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
Kig efter noget Adam Audio.. De er mildt sagt mestre i at bygge suber der spilder.. De har samlet en masse erfaring fra studio verden.. Der hvor din elskede musik bliver til.. Før det byggede stifterne hifi højttalere hvilket adam audio så også gør nu.. Men det er stadig studio markedet der er deres største kunder..
Bruger siden: 21 Februar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1882
Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
Istedet for at kombinere en sub til 10 k med ht til 2 k stykket, vil jeg bestemt anbefale dig at købe et sæt gode gulvht. Evt. lettere brugt. Der er mange penge at spare!
Så vil du få meget bedre stereolyd end med 685'erne...
Gode bud, men to af dem du nævner kræver en strømstærk forstærker for at kunne spille tilfredsstillende. Så medmindre vi kender hans forstærker, så ville jeg ikke anbefale dem blindt. Det kan komme til at lyde rædselsfuldt - specielt i basområdet.
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 619
Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
Hej !
Hvis vi taler ren musik/stereo lytning ville jeg gå efter 2 stk. - 2 subs er også en fordel i surround men i mindre grad da den der "kun" skal varetage et separat lfe-lydspor.....
Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
hvis pengene skal bruges på sub, og du nu har B&W - så er subs'ne fra nautilus serien - asw 800-850-855 forbandet gode - og kan nok findes brugt inden for dit budget.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum