| Sendt: 19 November 2010 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens
Jeg står og skal til at flytte, og har i den forbindelse tænkt mig at sælge mine to sæt højttalere (hhv. B&W dm 604 og 602), da jeg synes, at de fylder for meget. Uheldigvis holdte jeg en kæmpe fest for et par måneder siden, hvor min forstærker brændte sammen. Jeg har ingen idé om, hvad den fejler (tror blot, at der er tale om en mindre kortslutning), men pt. har jeg ikke råd til at få den fikset hos en hififorhandler. Derfor går mit spørgsmål på: Hvad ville I gøre i mit sted? - Skal jeg opfordre interesserede købere til selv at medbringe en forstærker? - Sælge dem som beset - og i så fald - hvor meget må jeg regne med at miste ved et sådant salg? - Købe en vanvittig billig forstærker (hvor gør man det?), og tilslutte den til mit ellers udmærkede anlæg?
Jeg er godt klar over, at det er en særdeles utjekket situation, men nu har vi har ret spontant købt en ny lejlighed med indflytning d. 15/12, og i den forbindelse, var højttalerne ikke lige det vigtigste issue. Alligevel håber jeg, at jeg kan få en lille slat penge for mine højttalere, da de er virkelige fantastiske i deres lyd på trods af deres alder.
-Lasse
|