| Sendt: 08 April 2011 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg mangler nogle højttalere til mit værelse. Lydafspilning via en laptop. Da Elgiganten kørte tilbud på Logitech Z-5500, var jeg hurtigt ude, men måtte gå forgæves. De får dem ikke på lager igen inden for nærmeste fremtid. Så den idé er skrottet. Jeg har så haft kig på nogle M-AUDIO AV40 de også har, og de ser også ganske fine ud, men dem har de heller ikke på lager, og får dem ej heller igen. Så den idé er også skrottet! Før havde jeg Logitechs X-530 5.1 sæt som jeg var meget glad for. De kunne spille højt, hvilket var det, jeg gik efter. Men mine krav har ændret sig lidt, eller i hvert tilfælde prioriteringen af dem. 1. De skal spille klart, da jeg rimelig tit sidder og leger i FL Studio med 320kbps lyd. 2. Så skal de kunne spille mit værelse på 12 m2 op når der kommer venner på besøg. 3. Jeg tænker, om det er bedre at købe forstærker og højttalere, i stedet for at køre det hele over computeren? Min far har en gammel Marantz forstæker og et par Mission R31 højttalere, mener jeg de hedder, og de spiller meget, meget klart og rigtig højt. Det er egentlig det, jeg går efter. Hvad kan man anbefale mig? :-)
|