| Forfatter |
|
G unit Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej allesamme...
jeg står og overvejer at købe et par stero højtaler.... jeg hører meget hip hop, R&B og soul... jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvilken mærke jeg skal vælge. jeg har hørte at kef, dali og B&W laver nogen som er værd at buge penge på!!!!! jeg kigger på højtaler som koster 2500kr pr.stk.
receiveren bliver nok H/K 3550...
håber at få nogen nice råd
|
| Til top |
|
| |
HenJ Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 692
|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Gunit
Kan da kun varmt anbefale KEF Q5 ca.3000,- pr..stk har dem naturligvis selv og de er sat til en H/K 8500 og spiller godt til prisen, så har VI ikke flere penge (kunne da hurtig nævne et par stykker jeg hellere ville ha') er det en god ht'er, kender ikke så meget til dali/b&v i den prisklasse, men smut ned og hør dem. __________________ Mvh HenJ
-----------------------------
Lidt rør har man vel altid.
Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps, KEF kan varmt anbefales 
Overvej evt. at købe det par Q5’er der er sat til salg i Køb-Salg-Byt sektionen for 2999,-
H/K AVR3550 (eller andre modeller fra H/K) er en rigtig god matching, da H/Ks mørke og bastunge lyd efter min mening godt i spænd med KEFs lidt krævende og sprælske ditto.
Jeg har selv Q3/Q9C i front og Coda70 bagi koblet til en H/K AVR505 og er ganske tilfreds - selvom man jo altid gerne vil have større og bedre 
|
| Til top |
|
| |
0raXtEr Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du ska have et sæt Cerwin-vega, de er næsten umulige at knalde af, og lyden er der med massere af... Alt efter hvor meget lydtryk du har brug for kan du jo købe modellerne... CERWIN VEGA CLSC-12 syntes jeg at være rimelig potens ... Men de fylder nok lidt, men der er lyd i de kasser !
|
| Til top |
|
| |
lorx Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 700
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBLLL!!!11 =P
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dali 6006 er en god dynamisk højttaler der egner sig godt til hiphop og R&B. De står i 2500 pr. stk. Ellers er CW som ovennævnt en god mulighed! Må jeg foreslå dig at købe en ren stereo forstærker hvis du ikke skal bruge surround ??
NB: Du kan se diverse Dali og Cervin Wega modeller på www.hifiklubben.dk __________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
puffin Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 47
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
System Audio 1280 MkII (3k i Expert)
Dali 6006, Dali Suite 1,7 og B&W 602.5 S3 (i Hifiklubben)
JBL og Kef har jeg ikke styr på, men dem ville jeg naturligvis også kigge på :)
De ovenstående er dem jeg lige ville kigge efter... selv har jeg SA 1280 MkII spændt for en H/K AVR3550 og det spilelr helt fint  __________________ Jacob Madsen,
www.puffin.dk
|
| Til top |
|
| |
Azo^ Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 502
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som Fournais skriver, så vil jeg også anbefale en ren stereo forstærker hvis du ikke vil udbygge til surround senere. Så vil du få meget bedre lyd for samme penge .. 
Mht. højttalere, så vil jeg også anbefale f.eks. Dali 6006 .. en anden mulighed kunne også være at kigge på brugtmarkedet efter f.eks. KEF eller lign.
Held og lykke med indkøbet !
|
| Til top |
|
| |