Bruger siden: 12 April 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 25
Sendt: 02 August 2011 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
Hej alle I hifi-entusiaster :-)
Har lige et spørgsmål vedr. ovennævnte højtalere. HifiKlubben har et sæt Dali Mentor 6 stående som demo. Dem vil de sælge til
mig for 15.000 kr med garanti osv (nypris 17998)... De har små kosmetiske fejl men lydmæssigt er der intet at komme efter.
Kan se at der er to sælgere på DBA som sælger deres for mellem 10-14000 kr dog med nogle år på bagen. Skal man slå til
eller ej?
aprox Udelukket fra forum Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB
Bruger siden: 12 April 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 928
Sendt: 02 August 2011 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
jeg havde også valgt dem fra dba der kan du jo være heldig at der ik er nogle ridser eller skrammer. og garantien er jo en smagssag om den vejer højest, da de jo holder i rigtig mange år sådanne et par højtalere er det ik et must efter min mening
Sendt: 02 August 2011 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
KentNO1 - Jeg har prøvet at få dem længere ned men det vil butikken ikke gå med til. Så jeg har droppet dem. Måske jeg kan
med deres butik inde i byen (Åboulevarden). Jeg smutter ind til dem imorgen...
Sendt: 03 August 2011 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
Har været så "heldig" at købe et par andre højtalere i deres afdeling på Åboulevarden... Et par Dali Helicon 400LE mk 2 til en
samlet pris på 30 af de store... det var deres demo'er... får dem hjem på fredag... Mon det er et godt køb? Det føler jeg...
Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
Sendt: 03 August 2011 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
Nu er der flere forskellige faktorer som spiller ind mht. lækker lyd eller ej, men man må sige at dit udgangspunkt så absolut er et godt ét.....virkelig lækker højttaler, og til en god pris tilmed
__________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
aprox Udelukket fra forum Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB
Bruger siden: 12 April 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 928
Sendt: 03 August 2011 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
tillykke med dem og super god pris dem skal du nok blive glad for super lækker højtaler og endnu federe og mere
velspillende end mentor serien som du nok ved
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum