| Sendt: 04 September 2011 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Købte en ældre brugt sub, en Jamo 3015 sub, hørte den spille, inden købet. Da jeg kom hjem og tilsluttede den, så var den komplet død, har nu efterfølgende set at forstærkeren i denne sub er ustabil, er der nogen der ved om der chancer for og få subben igang igen, er der sikringer der kan skiftes eller hva gør man ? Og hvad menes med ustabil, ja altså lige bortset fra at den pludselig ikke fungerer mere. 
|