| Sendt: 06 September 2011 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har været ude i Elgiganten og hentet et sæt Jamo S606 HCS 3 , men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal tilslutte den til min Yamaha RX-V640 forstærker..
Jeg kan se på front højtalerne at der 2 indgange bagpå, vil det sige at jeg skal tilslutte dem på både A og B Indgangen i forstærkeren?
Et billede jeg fandt på nettet af det:
Jeg kan så se bagpå forstærkeren, at jeg kan ændre "impedance" på den, men hvad indstilling skal jeg bruge til højtalerne?
Udklip fra manualen:
|