Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 14:41   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: JBL-reparatør? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bordwehr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 September 2011
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9
Sendt: 12 September 2011 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

Er der nogen her, der kender en JBL-reparatør, gerne i Kbh-området? Eller for den sags skyld har et forslag til en gør det selv-løsning.

Den ene diskantenhed i mine JBL 4312A har en løs forbindelse, som jeg ikke selv har kunnet gøre noget ved. Når man presser lidt på den ene af terminalerne, er der forbindelse, men lige så snart man giver slip, afbrydes forbindelsen igen. Jeg har forsøgt at sætte terminalen i spænd på forskellige måder, men det holder kun meget kortvarigt.
Til top Vis Bordwehr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bordwehr
 
High sky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 279
Sendt: 12 September 2011 kl. 09:18 | IP-adresse registreret  

JJ Teknik i Farum har styr på det der. Det hedder vist også AV Centrum. De er klart et besøg værd, de har et sæt JBL Pro til 80.000 brugt stående. Uha de lyder meget fint.

Mvh.
Til top Vis High sky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af High sky
 
Bordwehr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 September 2011
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9
Sendt: 12 September 2011 kl. 10:45 | IP-adresse registreret  

Alle tiders. Tak!
Til top Vis Bordwehr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bordwehr
 
Peter Lykke
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Marts 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 12 September 2011 kl. 13:13 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har haft samme problem med mine L-100. Problemet blev løst med en klat loddetin udført af en fingernem bekendt.

JJ-teknik i Farum er bestemt et besøg værd. De er aut.JBL-reparatør, og har hjulpet mig ved flere lejligheder.

Mvh.

Til top Vis Peter Lykke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Lykke
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes