| Sendt: 22 September 2011 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Goddag folkens
Har en Pioneer VSA-AX10 som jeg kan godt lide den, så spørger jeg lige om det nyere Pioneer SC-LX81/SC-LX82 regner med at det er bedre med sorround, men er det bedre end AX-10 i stereo, tænker på at købe brugt har ikke råd til det nyere dato og har heller ikke brug for 3d for har dårlig øjne. Jeg er mere til Pioneer ikke andre, har ellers prøvet en Harman/Kardon avr-255 solgte den igen efter en uge for mørk lyd.
|