Bruger siden: 03 Marts 2009 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 4
Sendt: 24 September 2011 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
Hej
Efter en fest er diskanten på min højtaler desværre blevet trykket ind. Kan man selv lave det, og evt. hvordan, og har det stor
betydning for højtallerens lyd?
Bruger siden: 03 Marts 2009 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 4
Sendt: 24 September 2011 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
Jeg har tidligere selv prøvet med en støvsuger, desværre uden effekt. Jeg vil også prøve det med nålen hvis tapen ikke virker.
Kan i se billedet, jeg kan ikke selv længere nemlig.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum