| Sendt: 29 September 2011 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan kun anbefale Prodipe Pro8 fra 4sound, her får mange rigtig god lyd for penge, samtidig med at det godt kan levere bare en smule tryk  Overvejer at supplere mit nuværende pc setup med deres aktive sub, men i hvert fald klar noget jeg vil anbefale.
__________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|