| Sendt: 17 Oktober 2011 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har problemer med mine højttalere som er bang olufsen(beolab 8000), og mit TV er sony nx710.
Højttalerne har jeg sat i høretelefonudgangen i tv'et. Der kommer ofte høje lyde(bang bang bang), selvom Tv'et er slukket.
Højttalerne er ofte tændte, selvom tv'et er slukket. Nogle gange er den ene højttaler tændt mens den anden er slukket
lidt info: højttalerne er aktiv og line signal, ved ikke helt hvad det sidste betyder men har fået det af vide af en der har ok
kendskab til HIFI. Højttalerne har hver deres indgang til el kontakten, og jeg har ingen forstærker.
hvad skal jeg gøre, for at de ubehagelige bang bang bang lyde forsvinder, og at højttalerne kun er tændte når tv'er er tændt?
på forhånd mange tak
|