| Sendt: 28 Oktober 2011 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har kigget lidt på de her ht'er og er stor fan af audiovector (selvom jeg ikke selv har et par)
problemet er at jeg ikke kan finde noget som helst omkring denne højttaler og jeg aner ærligtalt ikke om den er noget værd. er
der nogen der kender den her højttaler og kan sige lidt positive/negative ord om den?
billede vedlagt:
kendetegn: der hvor enhederne er monteret er den skrånet lidt.
|